Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

Рівні навчальних досягнень: I. Початковий

1 бал — Учні засвоїли знання у формі окремих фактів, елементарних уявлень.

2 бали — Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, володіють окремими видами умінь на рівні копіювання зразка виконання певної навчальної дії.

3 бали — Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання, потребують детального кількаразового їх пояснення.

Рівні навчальних досягнень: II. Середній

4 бали — Учні відтворюють частину навчального матеріалу у формі понять з допомогою вчителя, можуть повторити за зразком певну операцію, дію.

5 балів — Учні відтворюють основний навчальний матеріал з допомогою вчителя, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять.

6 балів — Учні будують відповідь у засвоєній послідовності; виконують дії за зразком у подібній ситуації; самостійно працюють зі значною допомогою вчителя.

Рівні навчальних досягнень: III. Достатній

7 балів — Учні володіють поняттями, відтворюють їх зміст, уміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії.

8 балів — Учні вміють розпізнавати об'єкти, які визначаються засвоєними поняттями; під час відповіді можуть відтворити засвоєний в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв'язків; володіють вміннями на рівні застосування способу діяльності за аналогією; самостійні роботи виконують з незначною допомогою вчителя; відповідають з окремими неточностями.

9 балів — Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, володіють вміннями виконувати окремі етапи розв'язання проблеми і застосовують їх у співробітництві з учителем (частково-пошукова діяльність).

Рівні навчальних досягнень: IV. Високий

10 балів — Учні володіють системою понять у межах, визначених навчальними програмами, встановлюють як внутрішньопонятійні, так і міжпонятійні зв'язки; вміють розпізнавати об'єкти, які охоплюються засвоєними поняттями різного рівня узагальнення; відповідь аргументують новими прикладами.

11 балів — Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, вміють застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях.

12 балів — Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійні роботи виконують під опосередкованим керівництвом; виконують творчі завдання.- Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійні роботи виконують під опосередкованим керівництвом; виконують творчі завдання.- Учні засвоїли знання у формі окремих фактів, елементарних уявлень.

Критерії оцінювання навчальних досягненьучнів основної й старшої школи

Рівні навчальних досягнень: I. Початковий

1 бал — Учні розрізняють об'єкти вивчення.

2 бали — Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт вивчення.

3 бали — Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання.

Рівні навчальних досягнень: II. Середній

4 бали — Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію.

5 балів — Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, правило.

6 балів — Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

Рівні навчальних досягнень: III. Достатній

7 балів — Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії.

8 балів — Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності.

9 балів — Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією.

Рівні навчальних досягнень: IV. Високий

10 балів — Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

11 балів — Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми.

12 балів — Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

ДЕРЖСТАТ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ СТАТИСТИКИ У СЛАВУТСЬКОМУ РАЙОНІ

вул. Соборності, 31, м. Славута, 30000, тел./факс (3842) 2-25-43

Надпись: Е-таі1:
Надпись: від

ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ
ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ)

ГУБЕЛЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ‘'ДОШКІЛЬНИЙ
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД-ШКОЛАIII СТУПЕНІВ" СЛАВУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ

РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 26430643 Правовий статус суб'єкта ЮРИДИЧНА ОСОБА

Керівник ТКАЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ Телефон 80384253341

Орган державної реєстрації - СЛАВУТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА

АДМІНІСТРАЦІЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дата первинної реєстрації 10.02.2003

Дата та номер останньої реєстраційної дії 08.11.2017 № 16751070004000826

Місце проведення останньої реєстраційної дії СЛАВУТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА

АДМІНІСТРАЦІЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Класифікаційні дані:

Місцезнаходження 6823981602 30071 ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛ., СЛАВУТСЬКИЙ Р-Н, . за КОАТУУ С.ГУБЕЛЬЩ, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, БУДИНОК 1

430 КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД)

8.1312 Регіональні та місцеві органи державного управління

Види діяльності за КВЕД-2010:

85.31 Загальна середня освіта;

85.10 Дошкільна освіта.

Дата надання відомостей 16.11.2017 Виконавець ПЕКАЧ Л В

КОНОНЮК Т.І.

КОАТУУ - Класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою України КОПФГ - Класифікація організаційно-правових форм господарювання КВЕД - Класифікація видів економічної діяльності КІСЕ - Класифікація інституційних секторів економіки

Дата останньої зміни 21 Вересня 2018
Цей сайт безкоштовний!