/Files/images/a2019-2020_nr/psiholog/Без названия.jpg

Сім порад учню

Порада перша і найтяжча.

Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу. Пам'ятайте,що успіх - це насамперед праця. Не вірте красивим фільмам,де щоб досягти успіху досить бути вродливим чи багатим.

Порада друга - про любов.

Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебеоточують. Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.
Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні, нетерпимідо чужих думок люди? То чому, якщо ти саме такий, повиннілюбити тебе?
Порада третя - особлива.
Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такийяк всі. Запам'ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.
Порада четверта - про найдорожче.
Полюби себе насамперед сам. Це не значить, що ти повиненлюбуватися собою в дзеркало. Просто стався з повагою досвого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.
Порада п'ята - пріоритетна.
Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках. Виберикілька важливих для тебе справ і наполегливовдосконалюйсясаме в них. Хоча спробувати себе в нових справах ніколи незавадить. Хтозна, можливо, саме там чекає на тебе успіх,сидить собі і жде, коли ж ти його віднайдеш.
Порада шоста - навчайся!
Навчайся все своє життя. Ніхто не заперечує, що ти і такбагато знаєш та умієш.

Порада сьома і остання (по списку, а не по значенню!) Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш івитрачаєш свій дорогоцінний час?
Давай, не сиди, пора уже щосьзробити своїми руками.

Кодекс честі учня

  • Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.
  • Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе.
  • Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе.
  • Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.
  • Турбуватися про молодших.
  • Виявляти милосердя.
  • Дбати про пристойний зовнішній вигляд, власну гігієну.
  • Не допускати куріння, не вживати спиртних напоїв, наркотичних засобів.

Поради з самовиховання

1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня.Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).
3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.
4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день.Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.
5. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо –“ні”
6. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним,але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі “не заривайся”,бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, “Я мушу”.
7. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?
8. Твій організм здатий до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня.
9. Приймаючи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих.

Рекомендації педагогу щодо зменшення впливу стресу в педагогічній діяльності


•Визначте негативні чинники, що призводять до виникнення у Вас стресу. Намагайтеся уникати їх або за допомогою позитивного мислення змініть свої ставлення до них.
•Забезпечуйте високий життєвий потенціал у здоров”ї, освіті, діяльності, сім”ї, позитивному мисленні.
•Навчіться розслаблятися: тілом, думкою тощо. Стрес викликає загальну напругу. Розслаблення ж, навпаки, протидіє стресу. Уміння розслаблятися – секрет боротьби із стресом.
•Зробіть паузу: зробити паузу у спілкуванні; порахувати до 10; вийти з приміщення. Такі „перерви” потрібно робити якнайчастіше в ті моменти, коли відбувається втрата самоконтролю.
•При виникненні почуття тривоги або напруги, занурьтеся в„тут ізараз” сконцентруйтеся на своємудиханні.
•Змусьте стрес працювати на Вас, а не проти Вас, опануйте головним умінням – перетворюйте негативні події у позитивні.

Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

ДЕРЖСТАТ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ СТАТИСТИКИ У СЛАВУТСЬКОМУ РАЙОНІ

вул. Соборності, 31, м. Славута, 30000, тел./факс (3842) 2-25-43

Надпись: Е-таі1:
Надпись: від

ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ
ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ)

ГУБЕЛЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ УЛАШАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СЛАВУТСЬКОГО РАЙОНУ

РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ідентифікаційний код 26430643 Правовий статус суб'єкта ЮРИДИЧНА ОСОБА

Керівник ТКАЧУК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ Телефон 80384253341

Орган державної реєстрації - СЛАВУТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА

АДМІНІСТРАЦІЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дата первинної реєстрації 10.02.2003

Дата та номер останньої реєстраційної дії 08.11.2017 № 16751070004000826

Місце проведення останньої реєстраційної дії СЛАВУТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА

АДМІНІСТРАЦІЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Класифікаційні дані:

Місцезнаходження 6823981602 30071 ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛ., СЛАВУТСЬКИЙ Р-Н, . за КОАТУУ С.ГУБЕЛЬЩ, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, БУДИНОК 1

430 КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД)

8.1312 Регіональні та місцеві органи державного управління

Види діяльності за КВЕД-2010:

85.31 Загальна середня освіта;

85.10 Дошкільна освіта.

Дата надання відомостей 16.11.2017 Виконавець ПЕКАЧ Л В

КОНОНЮК Т.І.

КОАТУУ - Класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою України КОПФГ - Класифікація організаційно-правових форм господарювання КВЕД - Класифікація видів економічної діяльності КІСЕ - Класифікація інституційних секторів економіки

Дата останньої зміни 31 Серпня 2019

Цей сайт безкоштовний!